Filmul e o antologie de 6 povestiri ce sunt un amestec de dramă și umor negru. Tema principală este răzbunarea. Fiecare poveste are ca punct de pornire o situație realistă care scapă repede de sub control și produce consecințe monstruoase. Tonul este satiric, chiar hilar în anumite scene. Filmul este fluid, iar ochiul regizorului foarte precis, fiecare cadru de peliculă apare pe ecran cu un scop bine definit, nimic nu este lăsat la voia întâmplării. Nu l-aș putea numi un film filozofic, dar este un film distractiv și inteligent ce te va face să te gândești dacă aceste povești sălbatice sunt chiar… sălbatice. Pe scurt, partea genială a filmului e dată de felul în care sunt puse în practică și decurg răzbunările personajelor principale, deși una dintre povestiri are un personaj secundar în rol de răzbunător.
A fost filmat în 8 săptămâni. Scenariul original are 84 de pagini și prezintă poveștile în altă ordine, include și o a șaptea poveste, mult mai scurtă decât celelalte, numită Bonus Track. A fost selectat de Times ca fiind unul dintre cele mai bune filme din 2014. Durata fiecărei povești crește de la poveste la poveste. Acesta este al șaptelea film argentinian nominalizat de către Academia de Film ca fiind cel mai bun film străin, și al treilea film consecutiv în care apare Ricardo Darín într-un rol principal (după rolurile din Son of the Bride, 2001 and The Secret in Their Eyes, 2009).
În deschiderea filmului, fiecare actor principal este asociat cu un animal, iar regizorul este asociat cu o vulpe. Regizorul spune că tatăl lui său îi plăceau vulpile foarte mult și urmărea multe documentare despre ele. Totodată regizorul se identifică cu vulpea, mai exact cu privirea vulpii, deoarece toată munca regizorului constă în privirea sa. Podul din povestirea „Cel mai puternic” se află la kilometrul 60 între Cafayate și Salta, exact cum precizează și personajul din povestire. În prezent, a căpătat o oarecare faimă turistică. În magazinul de unde Simon cumpără tortul pentru onomastica fiicei lui este vizibil tortul de nuntă din ultima povestire. În povestirea „Pasternak”, în clipa în care modelul pronunță numele lui Gabriel Pasternak, personajul este vizibil în spatele avionului, apoi trece pe lângă model și intră în cabina pilotului. Ulterior stewardesa atrage atenția asupra acestui fapt. Cuplul lovit de avion sunt părinții lui Gabriel.